maandag 10 maart 2008

50 Kleine gerechten voor mama's op de rand van een zenuwinzinking

Het komt hinderlijk vaak voor dat ik een boek lees en denk 'had ik dit maar geschreven!'. Dit overkwam me bijvoorbeeld bij het lezen van het dagboek van Bridget Jones. Deze dagboekaantekeningen van een anti-heldin boden mij, in het pré-Thomas tijdperk, een feest der herkenning. Bridget Jones, c'est moi.

Onlangs kreeg ik een leuk kookboekje in handen. Alleen al die titel 'kleine gerechten voor mama's op de rand van een zenuwinzinking' sprak me aan. Gelukkig bleef het daar niet bij. Dit kleine, vierkante boekje is een lust voor het oog maar ook voor de smaakpapillen. Het geestige & herkenbare boekje is van de hand van twee Franse vriendinnen (ook dat lijkt me zo'n avontuur, zo'n project met een vriendin opzetten). De dag dat ik het boek in huis kreeg ben ik er meteen mee in de slag gegaan in de keuken, ook dat is een goed teken. Aanrader voor elke moeder!

Onderstaande informatie is van Bol:


Kleine gerechten voor mama's op de rand van een zenuwinzinking
Aimee, A. & Turckheim, S. de

Geen opmerkingen: