dinsdag 8 april 2008

Tijd voor mama / Van 10 tot 2 BV

Sinds mijn site www.thuiswerkmamas.nl in de lucht is word ik met de regelmaat van de klok geattendeerd op relevante sites en boeken.

Zo kwam ik via collega thuiswerkmama Saskia de frisse site www.tijdvoormama.nl op het spoor. Een site met prachtige foto's en handige tips om meer uren uit de dag te halen, lekkere en eenvoudige recepten, nieuwtjes over celebrity mums enz.
Een bezoek meer dan waard, ook al vanwege de mogelijkheid om via de site in contact te komen met andere mama's uit jouw omgeving.

En het is collega thuiswerkmama Shirley die me mailde over het boek 'Van 10 tot 2 BV' van Arlette van Dort over vrouwen die onder schooltijd ondernemen. Een boek met veel persoonlijke praktijkvoorbeelden. Interesse? Klik op onderstaande link voor meer info (van Bol):


Van 10 tot 2 BV
Dort, A. van



En ik ga nu tijd maken voor...mezelf. Eenvoudige Oosterse maaltijd, warm bad, vroeg naar bed met een goed boek. Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeggen ze, maar geluk ook.

Geen opmerkingen: