woensdag 28 januari 2009

www.nultotzestien.nl

Vorige week liep ik door de Haagse Weimarstraat met Julie (3 jaar oud). Dat doe ik ovrigens wel vaker. Het tempo is dan laag, heel laag, want op woensdagen pas ik me aan het tempo van kinderen aan in plaats van dat ik van ze verwacht dat ze met mij meedoen. Het resultaat? Ik doe regelmatig 2 uur over een afstand van 500 meter. Voor kinderen is zowat alles de moeite om bij stil te staan. Die keer bijvoorbeeld vond Julie dat we een omgevallen kerstboom die op de stoep stond rechtop moesten zetten. Dat deden we. 'Wat zijn wij toch lief!' riep ze daarna blij.

Enfin. We kwamen voorbij een hele leuke kinderkledingzaak 'Van nul tot zestien', waar mijn oog al eerder op was gevallen. Een mooie grote ruimte, licht, ruimtelijk ingedeeld. Hippe kleren in frisse kleuren. Aparte etalage met vogeltjes. Julie en ik gingen naar binnen en ontdekten...een hele leuke en ondernemende winkeleigenares, tal van mooie kleren...hele geschikte kraamcadeaus (leuke mutsjes bijvoorbeeld), een echte aanrader. De winkel heeft ook een site: www.nultotzestien.nl

Neem een kijkje in de digitale of de echte winkel!

Geen opmerkingen: