maandag 12 mei 2008

"Vakantie" en Laïka


De meivakantie loopt ten einde, Thomas vindt dat heel jammer. Ik ook, al heb ik weinig vakantie gehad. Ik had een grote vertaalopdracht van een goede klant en er waren heel wat klussen in huis die mijn aandacht vroegen.
Ik zou willen zeggen dat ik door de duinen heb gewandeld, op het strand heb gelegen en een boek of 10 heb gelezen, maar de waarheid is dat ik heb staan schuren en verven en dat mijn grote juridische vertaling -een conclusie van repliek in een civiele zaak, mocht het iemand interesseren, hetgeen ik durf te betwijfelen-tergend langzaam vorderde, allicht vanwege mijn vermoeidheid.
Thomas kwam en ging, zo is hij een paar dagen naar Parijs geweest deze vakantie. Ook is hij meer dan eens met vrienden naar het strand geweest. En er stonden heel wat breakdancetrainingen op het programma.

O, leuk nieuws! We gaan aan gezinsuitbreiding doen. NEEEEE, ik ben niet zwanger -al denken veel mensen dat, vanwege mijn buikomvang, zucht-maar we krijgen een pup: Laïka. Pittig, ondeugend en speels. Een meisje. Een mooi meisje. Oordeel zelf (zie foto). En nu gaan Thomas en ik een feestmaaltijd nuttigen (Sushi).

Geen opmerkingen: