dinsdag 15 januari 2008

Bloggen

Ik zit in mijn comfortabele bureaustoel, kop koffie bij de hand, Lucinda Williams op de achtergrond...het leven van deze bloggende thuiswerkmama is zo gek nog niet.

Over mijn blog:
-De blog is een aanvulling op mijn thuiswerkmamasite (http://www.thuiswerkmamas.nl/). Kort gezegd, de thuiswerkmamasite gaat vooral over de 'theorie' en de blog vooral over de 'praktijk'.
-Het is mogelijk om te reageren op de berichten in de blog. Misschien ben je het hartgrondig met me oneens. Of heb je iets vergelijkbaars meegemaakt. Reacties zijn welkom!
-De blog wordt vrijwel dagelijks bijgehouden. Je kunt je erop abonneren. Scroll helemaal naar beneden en dan zie je onderaan, links de mogelijkheid 'abonneren'. Dan krijg je een melding in je mail dat er een nieuw bericht is geplaatst.
-Van deze blog je startpagina maken? Ga naar Internet, helemaal rechts in de hoek klik je op
'extra', dan zie je een afrolmenu. Klik op de laatste optie, helemaal onderaan 'Internetopties' en vul de URL in: http://www.thuiswerkmamas.blogspot.com/
-Hoe meer mensen de blog lezen, hoe beter! Vertel vrienden en kennissen over deze blog, al is het maar zodat mensen kunnen lezen dat er altijd wel iemand is die er een nog grotere zooi van maakt, net als deze Bridget Jones-achtige moeder.

Groetjes aan iedereen, Anne-Bridget Jones, c'est moi-Marijn

Geen opmerkingen: