woensdag 16 januari 2008

Vrienden & ebay

MASCHA

In één van zijn romans (misschien wel in mijn favoriete werk van hem, Tender is the night) schrijft Scott Fitzgerald 'you often have a better time with new friends than with old friends.' Dit ben ik hartgrondig met hem oneens. Één van de voordelen van ouder worden is nu juist dat je kunt laven aan het gezelschap van mensen die jou van haver tot gort kennen, met wie je ups en downs hebt meegemaakt.

Zo iemand is Mascha voor mij. Net als ik moeder. Net als ik van een zoon. Net als ik (deels, in haar geval) thuiswerkmama. Vandaag kwamen zij en haar zoontje eten. Vertrouwd. Gezellig. Zij heeft een webwinkel op ebay en verkoopt allerlei leuke spullen: vintage servies, ouderwets speelgoed. Neem eens een kijkje! http://stores.ebay.nl/Mies-Mas




Geen opmerkingen: