zaterdag 16 augustus 2008

Ze maken toch niet veel stuk?


'Ze maken toch niet veel stuk' zei mijn vriendin Martine laatst over de pups
Spike en Laïka. Ik zei niets, want ik dacht dat ze dit zei om voor het duivelse duo op te komen. Later bleek het een vraag te zijn.

Tja, wat moet je daar dan op antwoorden? Eh,nee, ze maken niet zoveel stuk, behalve de planten, onze schoenen en pantoffels en zelfs mijn woordenboeken. Gelukkig ligt die tijd alweer achter ons en neem ik eindelijk de tijd en rust om de hondjes op te voeden. Want waarom zou je niet in een woordenboek bijten of plantjes overhoop halen? Weten die honden veel...er ligt daar een taak voor het baasje. De baasjes, in dit geval, want ook Thomas doet mee aan de opvoeding. Het is erg geestig om mijn kind als opvoeder mee te maken, ik hoor mezelf terug in de dingen die hij zegt, zoals 'hoe kan ik kalm blijven in deze situatie?'.

Geen opmerkingen: