donderdag 31 januari 2008

Reactie van Monique


Terwijl ik me afvroeg wat Monique zou vinden van mijn wel heel openhartige uitlatingen, kreeg ik een lieve mail van haar met een reactie.
Hieronder kopieer ik die reactie:
Bijna elke dag heb ik even contact met Anne Marijn, sowieso door middel van haar blog. Deze heb ik ingeschakeld als startpagina zodat, als we elkaar niet hebben gezien, ik toch weet wat haar bezig heeft gehouden. Vandaag lees ik haar lieve woorden...over mij, over onze vriendschap. Het is geen straf hoor, om haar vriendin te zijn. We hebben veel aan elkaar gehad, zeker de laatste maanden. Ik ben blij met haar! En ook blij dat ze thuiswerkmoeder is. Daardoor maakt ze vaak tijd voor mij, voor koffie of lunch bij Crunch. Met haar humor weet ze me altijd op te vrolijken en ik en blij dat ze regelmatig advocaat van de duivel speelt voor mij. Kortom, ik ben even blij met haar als zij met mij!!
Leuk, want op deze manier wordt deze blog geen one-woman show, maar spreekt ook eens iemand anders, verfrissend!
Haar woorden maken me blij, maar ik zit tegen een deadline aan te hikken, dus ga ik weer aan de (vertaal)slag, maar wel weer met extra energie en goede moed.

Geen opmerkingen: