donderdag 21 februari 2008

Designer baby

We leven in een rare maatschappij. Zo blijf ik me verbazen over het feit dat ik elke dag een gratis krantje kan meepikken. Ook als je blut bent kun je op de hoogte blijven van de actualiteit. Internet is uiteraard ook een grote bron van informatie. Toen ik aan het surfen was op de site www.wahm.nl (een site over thuiswerkmoeders)stuitte ik op een interview met Laura van den Brink, eigenares van www.designerbaby.nl, een professioneel ogende webwinkel. Ook erg leuk vond ik om te lezen dat Laura een heel boek heeft geschreven over het starten van een webwinkel, dat gratis kan worden gedownload van Internet via onlibri: www.onlibri.nl
Op deze manier steunt Laura met haar ervaring andere (aankomende)webmama's en dat vind ik een lovenswaardig initiatief.
Ik heb een kijkje genomen en haar boek (in PDF-format) gedownload, de inhoudsopgave ziet er veelbelovend uit...

Geen opmerkingen: