vrijdag 3 oktober 2008

Alles kwijt

Vorige week vertoonde mijn computer kuren. Voortdurend ging hij uit zich zelf uit en dan weer aan. Het werkte wel op mijn lachspieren, maar was een onwerkbare situatie. Dan vertaalde ik drie woorden en dan sloot de computer uit zichzelf af, ik heb een hele ochtend gedaan over het versturen van een vertaling per mail.
Het was tijd om de hulp van mijn IT-er in te roepen. Hij is maandag komen kijken, had een zorgelijke blik in zijn ogen, vertelde me dat het er niet goed uitzag en dat hij de computer mee moest nemen en dat hij me per SMS zou berichten. Heb nog altijd niets gehoord en het is nu vrijdag, ben bang dat dit geen goed teken is.
Gelukkig heb ik de computer van Thomas als backup en kan ik wel een beetje werken. Met de nadruk op een beetje. Want we zijn tegenwoordig weliswaaar behoorlijk onafhankelijk van tijd en plaats geworden qua werk, maar ik mis mijn computer enorm. Mijn adresgegevens, mijn bestanden, mijn woordenlijsten, mijn boekhouding, mijn digitale woordenboeken...het is lastiger werken zonder dit allemaal tot mijn beschikking te hebben.

Genoeg geklaagd, tijd voor een oproep aan iedereen die dit blog leest:
Ik ben mijn e-mailadressen kwijt(met uitzondering van die van mensen die me de afgelopen 5 dagen gemaild hebben, ik kan via webmail de mails binnenhalen), al mijn e-mailadressen. Dus wie zin en tijd heeft...gelieve me even een bericht te sturen zodat ik je gegevens weer heb.

BVD!

Geen opmerkingen: