dinsdag 27 november 2007

Business as usual

Nederlandse versie

Het leven van een thuiswerkmama biedt volop afwisseling. Je zet je eigen koffie, repareert je eigen computer en probeert nog geld te verdienen ook. Die variatie is mij zeer dierbaar, elke dag is weer anders, elke week heeft nieuwe uitdagingen. Vanmiddag kan ik me richten op mijn 'core business': juridisch vertalen. Er wordt zelden enthousiast gereageerd op het bericht 'ik ben juridisch vertaler'. Wel integendeel. Ik herinner me dat er zelfs iemand uitriep 'wat lijkt dat me saai!'. Nota bene zelf een vertaalster, maar dan van kinderboeken. Toch is mijn werk allesbehalve saai. Er gaan hele werelden schuil achter de dossiers op mijn bureau. Vol spanning en intriges, bloed, zweet en tranen. Ik duik er maar weer in...

Geen opmerkingen: