maandag 25 februari 2008

Hoe krijgen we het voor elkaar?

Soms vraag ik me af hoe we het allemaal voor elkaar krijgen. Werken en zorgen. Het huishouden runnen en de financiën regelen. Sportief en sociaal zijn. Tijd maken voor onszelf en voor onze familie.
De eerlijkheid gebiedt me te melden dat ik het niet voor elkaar krijg. Gelukkig zijn er altijd wel een paar dingen die lukken, maar de levensgebieden die te wensen overlaten zijn legio.
Daarom is het heerlijk om te lezen over andere moeders en hun worstelingen. In een periode waarin het niet goed met me ging las ik het boek 'Hoe krijgt ze het voor elkaar?' van Allison Pearson, over Kate Reddy, moeder van 2 kinderen en een hoogvlieger in de wereld van high finance. Ook zij krijgt het niet allemaal voor elkaar. Meer weten over dit herkenbare boek over de zwarte kanten van succes? Klik op onderstaande link van Bol.

Hoe krijgt ze het voor elkaar
Anne Pearson

1 opmerking:

Anoniem zei

Aangezien de tijd ontbreekt om dit boek te lezen... maar het mij vast veel herkenning geeft.... Er is zeker geen kans dat jij hier een korte samenvatting geeft? :)