donderdag 17 april 2008

De gelukkig(e) niet perfecte moeder

Één van de voordelen van het runnen van mijn thuiswerkmamasite is dat ik regelmatig mailtjes krijg van andere thuiswerkmoeders die mij wijzen op leuke sites, relevante boeken enz.

Onlangs tipte Tineke Schonck me over het boek dat zij samen met een vriendin heeft geschreven met de aansprekende titel: "De gelukkig(e)niet perfecte moeder'.
Zie voor meer info: www.deblijdemoeder.nl

Binnenkort zal Tineke overigens op de Thuiswerkmamasite vertellen over het schrijfproces en het uitgeven van het boek.

Zelf ga ik weer aan de (vertaal)slag, in al mijn onvolmaaktheid. Loop achter met mijn vertaalwerk omdat ik in huis aan het klussen ben, heb net een douche genomen om de verfklodders uit mijn haren te krijgen (had een plafond geverfd, wat is dat toch een k..-klus!)en zit nu weer braaf in mijn werkkamer, een niet perfecte moeder te zijn...

Geen opmerkingen: