maandag 14 april 2008

Esther Jacobs

De creatieve middag onder leiding van Esther Jacobs (http://www.estherjacobs.info), waar ik het gisteren al even over had, overtrof mijn verwachtingen.
Ik ging er namelijk wel met een positieve insteek heen, maar dacht tegelijkertijd: tja, als je door gewoon een workshop te volgen je dromen zou kunnen realiseren, dan zouden we denk ik allemaal onze droombestemming al lang en breed hebben bereikt.
Deze gezonde dosis scepsis bleek echter onterecht. Want naar zo'n workshop gaan is een stap zetten naar het verwezenlijken van je ideaal. En dat voelt goed. En hoewel ik een fervent lezer ben, heeft de interactie met anderen absoluut meerwaarde. Ten eerste waren er natuurlijk Esther's leiding en bevlogenheid, die motiverend werkten. Ten tweede is het verfrissend om te merken hoe iedereen op een heel eigen wijze worstelt met ambities, dromen en idealen. Ten derde is het fijn om onbevangen met mensen tips te mogen uitwisselen en feedback te krijgen.
Meer weten over de workshop? Ga naar www.thuiswerkmamas.nl, onder de tab 'werken' en download mijn verslag en/of neem een kijkje op Esther's site.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het zou interessant zijn om te lezen welke dromen je hebt die je wilt gaan waarmaken. Hopelijk meer daar over een volgende keer.
Groet,
Jet