vrijdag 8 januari 2010

Aanrader: Breitnerlaan

Dit blog heb ik dan wel 'dagboek van een ploetermoeder' gedoopt (bekt lekker!) maar ik voel me lang niet altijd een ploeteraar. Integendeel, regelmatig voel ik me de koningin te rijk met een werkschema dat ik rond Thomas kan plooien,afwisselende opdrachten en een ietwat bouwvallig doch sfeervol en ruim huis. Het kan slechter!

Ook is het met deze barre koude een enorme luxe om grotendeels thuis te werken. Vanuit mijn werkkamer zie ik mensen zich een weg banen door regen, sneeuw en ijzel, terwijl ik mijn geld verdien...op mijn sloffen. Letterlijk,dan.

De laatste week voelde ik me echter volop ploetermoeder. Keelpijn, liefdesverdriet en geldgebrek zijn op zich al vervelend genoeg maar als opeens alle werkapparatuur gaat haperen (ik kon niet meer mailen, niet meer Internetten en niets meer printen) is het lastig om dingen van de zonnige zijde te zien, zullen we maar zeggen. Welwillende vrienden die met tips kwamen van het kaliber 'soms helpt het om de stekker er even uit te trekken' kon ik wel schieten, want dat had ik natuurlijk al lang en breed geprobeerd, telefoontjes naar help desks wierpen geen vruchten af en in een computerwinkel om de hoek werd ik zo akelig behandeld dat ik het etablissement verliet, de winkelier een spoedig faillissement toewensend.
Nadat ik 2 nachten aan een stuk al het mogelijke en onmogelijke had geprobeerd, inclusief het uit elkaar halen van het modemkastje en het vervangen van kabels moest ik me gewonnen geven. Erg akelig. Maar mijn moeder wist, zoals altijd, raad. Haar advies was om contact op te nemen met de ict experts van de Breitnerlaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze zijn vandaag gekomen, hebben de boel aan de praat gekregen en advies uitgebracht. Een opluchting, want maandag heb ik een deadline.

Voor thuiswerkmama's uit Den Haag en omstreken de gegevens van deze bekwame en klantgerichte professionals:
Breitnerlaan ICT computer experts
Breitnerlaan 299
2596 HA Den Haaag
070 3264518
www.breitnerlaan.nl

Overigens ook voor thuiswerkmama's elders in het land een aanrader, want ze hebben ook een telefonische help desk die uitstekend schijnt te werken.

Zelf ben ik blij dat ik weer een reden minder heb om me in zelfmedelijden te wentelen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar voor de telefonische ondersteuning betaal je wel 80 cent per minuut bij Breitnerlaan ICT.

Heb ook ervaringen met deze club en ben er niet erg over te spreken.

Anoniem zei

Tja, Breitnerlaan staat erom bekend dat ze zelf niet eens hun rekeningen kunnen betalen. Mijn advies, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zaken mee doen.