woensdag 13 januari 2010

Geluk

Over geluk is al ontzettend veel geschreven (toegegeven, over ongelukkig zijn nog veel meer!), maar dit is en blijft een inspirerend thema.

Daarom geef ik jullie graag de volgende link door, een tip die ik overigens weer kreeg van uitgever Marieke Hoogwout van Reunion:
Iemand die zelf ook geluk uitstraalt. En ik kan het weten want ik heb haar een aantal keer mogen ontmoeten.

De link is naar het project van Gretchen Rubin:


Daarnet wierp ik een blik op en vond meteen handige tips over het belang van goede nachtrust, bijvoorbeeld, en over de waarde van het zetten van kleine stappen.

Ook Loesje schrijft over geluk. "Geluk is een richting, geen punt."

Graag zou ik hier van alles aan willen toevoegen, maar dan kom ik in de knel met de tijd. En dat geluk ook een kwestie is van je grenzen kennen, je prioriteiten stellen en zuinig zijn op je energie...dat heb ik de afgelopen jaren wel geleerd. Beter laat dan nooit....

Geen opmerkingen: