dinsdag 1 februari 2011

Huis te koop in Den Haag




Het is natuurlijk pijnlijk om dit toe te moeten geven maar toen ´een eigen huis, een plek onder de zon´ van René Froger een hit was zong ik regelmatig met volle borst mee met dit nummer. Dat ene zinnetje was het, het herkenbare ´toch wou ik dat ik net iets vaker iets vaker simpelweg gelukkig was.´

Dat er niets simpels aan gelukkig zijn is, dat had ik ook toen wel in de gaten.
De jaren zijn verstreken en het gevoel van geluk drong zich steeds hardnekkiger aan me op. Ouder worden heeft zijn voordelen. Genoeg over mij. Een tip voor wie een eigen huis, een eigen plek onder de zon zoekt, ga naar
http://www2.funda.nl/koop/s-gravenhage/appartement-47921912-groenewegje-90/

Het is een aanrader. Een appartement in het centrum van Den Haag, gelegen aan een gracht, met een oppervlakte van 90 vierkante meter, 2 slaapkamers en een enorme gemeenschappelijke tuin. Vraagprijs 249.500 euro, kosten koper.
Adres is Groenewegje 90, Den Haag.

Een plek om gelukkig in te zijn, om kinderen in op te voeden en om in te werken. In die volgorde.

Geen opmerkingen: