donderdag 28 januari 2010

Nieuw op de thuiswerkmamasite: Anna Johnson



Anna Johnson met haar zoontje Marcello, foto gemaakt door Holly McCauley
www.hollymccauley.com

Onlangs dreigde één van mijn vriendinnen ermee om de vriendschap op te zeggen als ik het weer over Anna Johnson zou hebben. Ik hoop maar dat ze dit niet leest!

Maar de waarheid is dat thuiswerkmama's niet alleen een werkschema en deadlines nodig hebben, ze hebben ook behoefte aan een rolmodel. Ik in ieder geval wel. Mensen die positieve keuzes maken, die energie uistralen, die liefde hebben voor hun werk en een originele kijk op het leven tentoonspreiden...die mensen zijn schaars en Anna Johnson is er eentje van.
Zij is de nieuwe mama van de maand, zowel op mijn Nederlandse site www.thuiswerkmamas.nl als op de Engelse variant www.businessandiapers.com

Anna's boek 'YummyMummyManifesto' (ook in het Nederlands verkrijgbaar), dat over zwangerschap en het vroege moederschap gaat, las ik toen Thomas al wat ouder was. Een boek met fraaie illustraties, recepten, anecdotes en tips. Heerlijk geschreven, leest als een trein. Ideaal ook als cadeau voor aanstaande/jonge moeders. Onlangs las ik Anna's eerste boek, een algemeen 'zelfhulpboek' voor vrouwen maar zonder de moraliserende toon die zelfhulpboeken soms hebben. Een uitermate geestig en handig boek met een luchtige toon. Anna legt nu de laatste hand aan haar nieuwe boek 'SAVVY CHIC: THE ART OF MORE FOR LESS'. Ik kijk al naar deze uitgave uit want zij lijkt me bij uitstek het type vrouw dat met een klein budget toch een feest van het leven kan maken. Ik ga het boek zeker kopen. Althans, als ik er tegen die tijd het geld voor heb...

Geen opmerkingen: