maandag 19 november 2007

19 november 2007



Maandag 19 november


Het weekend was hectisch. Zeer hectisch. Zaterdag stond in het teken van problemen rond een vertaalklus, perikelen met de apparatuur en de voorbereidingen van het feest van Thomas. Een helse combinatie. De wanhoop nabij was ik. Tikje somber ook. Maar daar was...mijn vriend Koen, die zich als reddende engel op de printer/scanner stortte, daar was...mijn lieve vriendin Monique die een cadautje voor Thomas langs kwam brengen, daar was...mijn zus Florine die me hielp om mooie boekenleggers te ontwerpen en natuurlijk ook zoon Thomas die straalde 'verheug me op morgen'. Zaterdagavond nog lang aan mijn bureau zitten zwoegen in verband met die problematische klus, maar zondag kon ik me gelukkig bezig houden met dingen die er echt toe doen. Het feestje van Thomas op zondag was een succes. De trouwe vriendjes, de stralende snoetjes.