zaterdag 29 december 2007

Mijn eigen projecten / My own projects

DUTCH
Naast het werk dat ik doe om de kost mee te verdienen, heb ik ook een aantal eigen projecten lopen. Die leveren soms wel iets op en soms niet, maar geven me hoe dan ook energie om de rest tot een goed einde te brengen, dus zijn alleen daarom al nuttig.
De projecten voor 2008: in 2008 wil ik een kinderboekje schrijven, mijn eigen Survival Kit vertalen, samen met een vriendin en collega een Frans jeugdboek vertalen en een roman van de hand van mijn vader vertalen. Volop werk aan de winkel, dus, maar wel werk dat ik zelf kies en dat geeft een heerlijk gevoel.
ENGLISH
Apart from the work I do for a living, I have a few projects of my own. Sometimes they generate income, sometimes they don't. But in any event, those project give me the energy I need to do the rest, so they are useful anyhow.
My projects for 2008: in 2008 I want to write a children's book, translate my own Survival Kit, translate a French book for young readers, together with a friend and colleague of mine, and translate a novel my father wrote. I've got a lot on, but it's work I have chosen myself and that's a lovely feeling.

Geen opmerkingen: